Reģistrējieties, lai lasītu žurnāla digitālo versiju, kā arī redzētu savu abonēšanas periodu un ērti abonētu Rīgas Laiku tiešsaistē.
Nevar saprast, kas tas ir
www.thewildernessdowntown.com
Par vienu no šā gada reklāmas festivāla “Kannu lauvas” (no kura nosaukuma šogad bija pazudis apzīmējums “reklāmas”, to aizstājot ar plaši lietoto un neko daudz neizsakošo jēdzienu “radošums”) sensācijām un balvu ieguvējiem kļuva šī vietne, kas ir dīvains popmūzikas, jaunāko informācijas tehnoloģiju, ziņkārības un reklāmas hibrīds. Par pamatu izmantojot grupas Arcade Fire dziesmu “We Used To Wait”, ir izveidots tāds kā interneta mūzikas klips jeb režisora Krisa Milka “interaktīva filma” “The Wilderness of Downtown”. Pirms dziesmas sākuma skatītājam ir jānorāda sava adrese, un tālākais jau ir programmētāju radītu algoritmu un Google rīcībā esošo fotoattēlu izpildījums. Ja vien par jūsu norādīto adresi Goole krājumos kas atrodams, jums būtu jāierauga “personalizēts stāsts” par to, ko nozīmē augt un izaugt lielam. Mēģinot vietni atvērt nevis Google pārlūkā Chrome, bet Safari, filma uzkarināja ne vien pārlūku, bet arī visu datoru, un tā videokarte atgūties, šķiet, vēl ilgi nespēja pat pēc datora pārstartēšanas.