Reģistrējieties, lai lasītu žurnāla digitālo versiju, kā arī redzētu savu abonēšanas periodu un ērti abonētu Rīgas Laiku tiešsaistē.
Šķiet, ka visi labākie tiešsaistes videokanāli jau ir zināmi, bet tad izrādās, ka kopš 2010. gada darbojas globāli pieejama vietne, kas to vien dara kā cenšas publikai piedāvāt visu to labāko, kas norisinās mākslas, dizaina, modes, mūzikas, kulinārijas, tūrisma un citās kultūras jomās. Viņi paši sevi liela par unikalitāti satura atlasē un godalgām apdāvinātu pieeju stāstniecībai. Tiekot piesaistīti gan labi zināmi un atzinību guvuši, gan pavisam jauni un daudzsološi filmu veidotāji. Kopš 2012. gada darbojas vietnes ķīniešu valodas versija, bet gadu vēlāk saturs jau bijis pieejams vairāk nekā 10 valodās – tajā skaitā angļu, franču, vācu, itāļu, japāņu, korejiešu, portugāļu, spāņu un krievu (runa ir par subtitriem). Vidēji kanālā ik nedēļu parādās kādi trīs jauni videomateriāli. Interesanta ir šī videokanāla vēsture. Tā dibinātājs ir britu žurnāla Dazed izdevējs Džefersons Haks, un kanāls ir daļa no dzērienu un luksuspreču ražošanas lieluzņēmuma Moët Hennessy Louis Vuitton. Pirms diviem gadiem kanāls daļēji mainīja īpašniekus, un tagad tas pieder uzņēmumam Modern Dazed, kas dzimis darījumā starp Ķīnas uzņēmumu Modern Media un britu Dazed Media.