Reģistrējieties, lai lasītu žurnāla digitālo versiju, kā arī redzētu savu abonēšanas periodu un ērti abonētu Rīgas Laiku tiešsaistē.
Televīzijas seriālu atdzimšanas nestie labumi kļuvuši par neatņemamu ikdienas daļu pat rūdītiem televīzijas pretiniekiem. Kārtējās pēc komiksiem veidotās Holivudas kinofilmas vietā daudzi labprāt izvēlas mājas apstākļos skatīties stundām garus un turpinājumos sadalītus stāstus par dažādām tēmām – vieni jauno sēriju pacietīgi gaida ik nedēļas, citi “skatīšanās plostā” (angļu valodā “binge-watching” – tā tiek apzīmēta viena seriāla visu sēriju noskatīšanās vienā paņēmienā) iekrīt uz visu nakti. Serializēti stāsti nav jaunizgudrojums – daudzu paaudžu lasītājiem tie bijuši pazīstami kā turpinājumos izdoti (un bieži vien izdošanas gaitā arī pakāpeniski rakstīti) romāni. Un, tāpat kā tagad veidotajām televīzijas filmām, arī turpinājumos izdotajiem romāniem obligāti nebija jābūt piederīgiem tikai pie Olgas Bebutovas (“Kaislību viļņos”) vai Kristofa fon Šmida (“Grāfa lielmāte Genoveva”) koptajiem žanriem. Savus romānus turpinājumos mēdza publicēt gan Čārlzs Dikenss, gan Fjodors Dostojevskis. Šīs vietnes veidotāji nolēmuši serializētās literatūras tradīciju turpināt un lasītājiem piedāvā turpinājumos sarakstītus un tāpat lasāmus romānus. No mirušo klasiķu darbiem šie gan vispirms atšķiras ar zināmu anonimitāti. Pārsvarā tie nav viena autora, bet gan idejas autora vai autoru un rakstītāju kolektīva veikums – līdzīgi, kā tas mēdz būt ar TV seriāliem.