Reģistrējieties, lai lasītu žurnāla digitālo versiju, kā arī redzētu savu abonēšanas periodu un ērti abonētu Rīgas Laiku tiešsaistē.
Viens vienīgais
www.oneandonlyresorts.com/
Bija tādi laiki, kad interneta lietošanu neviens nedēvēja par tviterošanu, feisbukošanu vai sēdēšanu “draugos”. Tika lietots visaptverošs apzīmējums “sērfošana”, un tieši no tā arī radies šīs rubrikas nosaukums. Tomēr ir kāds interneta pielietojums, kuru vēl arvien vistrāpīgāk būtu dēvēt par sērfošanu, jo savā ziņā šī izklaide atgādina bezmērķīgu televizora tālvadības pults pogu spaidīšanu un klejošanu no viena kanāla uz nākamo, nekam neveltot pārlieku lielu vērību, bet allaž cerot, ka nākamajā kanālā gan būs kaut kas īpaši aizraujošs vai pat noderīgs. Internetā par ko līdzīgu mēdz izvērsties nākamo vai pat tikai iztēloto ceļojuma mērķu meklēšana, kas parasti beidzas vēlu naktī ar vienlaikus atvērtām neskaitāmām viesnīcu, ceļojuma aģentūru un ceļvežu vietnēm, kaut kādām saglabātām adresēm un secinājumu, ka nekur jau tomēr laikam nebrauks. Saprotams, uzmanību šādos brīžos spēj piesaistīt kaut kas atšķirīgs, un Dienvidāfrikā dzīvojošajam Krievijas ebreju pēctecim Solam Kercneram ar savu pavisam nelielo un pieticīgo septiņu viesnīcu ķēdi One&Only tas ir izdevies. Jau atverot uzņēmuma mājaslapu, rodas patīkami maldinoša sajūta, ko varētu salīdzināt ar žurnāla Vanity Fair šķirstīšanu, proti – tu ļaujies apmānam, ka esi kaut kam piederīgs tikai tāpēc, ka uz to skaties.