Reģistrējieties, lai lasītu žurnāla digitālo versiju, kā arī redzētu savu abonēšanas periodu un ērti abonētu Rīgas Laiku tiešsaistē.
The Bewitched
1997 Composers Recordings Inc.
Žanrs:
rituāls postklasicisms.
Auditorija:
kustību teātra studiju absolventi, ekstravaganti mūzikas vēsturnieki, neveiksmīgi psihoanalītiķi.
Ekvivalents:
nokļūšana nezināmas sektas
rīkotā deju vakarā.
Harijs Pārčs ir dīvains un no vispārējās kārtības izkritis komponists, kas uzaudzis dažādās pasaules malās, ieskaitot Ķīnu. Komponists, kas visu mūžu cietis no akūtas nespējas piepildīt visas savas ieceres — ne to kāds spēja tā īsti atskaņot, ne īsti tādi mūzikas instrumenti bija un, galu galā — arī pierakstīt un ierakstīt to visu varēja tikai daļēji. Šajā, 1957. gada ierakstā ir izmantoti azartiski studenti, pašizgudroti un pagatavoti instrumenti, jaunieviesti mikrotonālās harmonijas principi un pilnīgi ārprātīga iecere iestudēt sengrieķu mistērijas, saglabājot to būtību — dalībnieku iniciāciju dalībai slepenā, slēgtā un sakrālā organizācijā. Ne mēs tur esam, ne mums ir tiesības tur iekļūt, tāpēc atliek tikai vērot. Ar pārsteigumu, sašutumu un šausmām — trim izjūtām, kas ir neatņemamas mākslas neatņemama baudījuma neatņemamas sastāvdaļas