Удоды "Кобыла и Трупоглазые Жабы Искали Цезию, Нашли Поздно Утром Свистящего Хна"
RL klausās

Ilmārs Šlāpins

Удоды "Кобыла и Трупоглазые Жабы Искали Цезию, Нашли Поздно Утром Свистящего Хна"

Удоды
Кобыла и Трупоглазые Жабы Искали Цезию, Нашли Поздно Утром Свистящего Хна

2011
 

Murgs nebeidzas līdz ar pamošanos, tas turpinās visu mūžu

Iezīme, kas bija raksturīga tā dēvētajai postroka mūzikai – garu, absurdu un brīžiem ārpus jebkāda konsteksta eksistējošu nosaukumu izdomāšana ir dzinusi pamatīgas saknes mūsdienu krievu mājas studiju ierakstu industrijā. Par industriju gan saukt to būtu pārspīlēti, lielākoties tā ir mūzika, kas tiek ierakstīta uz datora un izplatīta internetā par prieku pašiem un par skaudību klasesbiedriem. Kā jau jebkura slikti apmaksāta un intelektuāla nodarbe, arī šī Krievijā ir kļuvusi par sava veida disidentisku pagrīdes inteliģences garīguma pazīmi – strādāt par kurinātāju vai sētnieku, naktīs rakstīt romānus un ilustrāciju vietā tiem pievienot skaņu celiņus. Tieši tā rīkojušies Jevgēņijs “Kombinators“ Akatovs un Jūlija “Manas universitātes“ Anciferova (pēdiņās minētie vārdi ir tikai daļa no viņu radošajiem pseidonīmiem), izveidojot “grupu“, kuras nosaukumā ir vārdi “Ķēve un līķacu krupji meklēja cēziju, atrada vēlā rītā svelpjošo kauko“ (nevar teikt, ka tas neko nenozīmē, taču mēģinājumi saprast, ko tieši, var izraisīt īslaicīgus veselības traucējumus), albums ar nosaukumu “Pupuķis“ ir muzikāls pavadījums romānam, kas sarakstīts šī gada februāra vidū un, lai arī pieteikts kā šausmu literatūra, patiesībā ir stāsts ar grūti definējamu žanru. Autori arī nemēģina iekļauties nekādos rāmjos, starp citu, otra Akatova projekta nosaukums ir “Poda atlūza“.

Līdzīgi: Infant Tango “AT“, 2010